Uw winkelmandje
Wanneer u een klacht heeft
We doen er alles aan om uw bestelling naar volle tevredenheid uit te voeren. Desondanks kan het mogelijk zijn dat u een klacht heeft. Uw klacht kan natuurlijk op verschillende zaken betrekking hebben. Daarom leggen we u op deze pagina graag uit wat te doen als u een klacht heeft.
Recht op een goed product
U als klant heeft recht op een goed product. Voldoet het product niet aan de basis eisen die rederlijkerwijs gesteld mogen worden aan het product dan zijn Artikel 8 lid 2 sublid b, Artikel 8 lid 2 sublid b en Artikel 8 lid 2 sublid h van onze algemene voorwaarden niet van toepassing. U krijgt in dit geval een nieuw product dat wel aan deze eisen voldoet of u kunt ervoor kiezen uw aankoopbedrag terug te krijgen.
Klachten over de verzending
Wanneer u klachten heeft met betrekking tot de verzending van uw product dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen er dan alles aan doen het probleem voor u op te lossen.
Klachten over de website Ad-mode.nl
Heeft u klachten met betrekking tot onze website Ad-mode.nl en/of onderdelen daarvan kunt u ook dit kenbaar maken doormiddel van een e-mail gericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen uw klacht beschrijven en indien nodig direct laten oplossen.
Algemene klachten
We vragen u altijd als u ergens mee zit dit direct aan ons kenbaar te maken. We zullen er alles aan doen om te zoeken naar de juiste oplossing. We zouden het jammer vinden als u teleurgesteld bent in ons als bedrijf en/of in zonze producten.
Wanneer u er niet uitkomt met ons
Ad-mode.nl is aangesloten bij stichting WebwinkelKeur. Via stichting WebwinkelKeur kunt u gratis gebruik maken van bemiddeling. Wij als Ad-mode en u als klant, kunnen op een gegeven moment nog zo onze best doen toch kan er een geschil ontstaan. Soms werkt bemiddeling van een derde beter in deze vorm van klachen. Stichting WebwinkelKeur probeert hierbij te helpen, we luisteren naar beide kanten van het verhaal en zoeken zo een oplossing. Mocht de oplossing niet mogelijk zijn dan kunnen we in het uiterste geval een bindende uitspraak doen.
Uiteraard hopen wij dat wij er altijd met u uitkomen. Hier zullen wij in ieder geval alles aan doen! En zoals eerder gezegd willen we niet liever dan tevreden klanten.
Meer informatie over online winkelen?
Op de website van consuWijzer leest u meer over uw rechten met betrekking tot internet aankopen. Daarnaast geeft deze website informatie over bijvoorbeeld zaken als klachten, niets ontvangen betalen en meer. Voor meer ifnformatie kunt u de website van consuWijzer bezoeken door hier te klikken.